FAQ

Vanligast återkommande frågorna hittar du här

Frequently asked questions

Har ni något fast pris?


Ja! Vi tycker att det är viktigt att kunden i förväg vet vad vi kommer att fakturera! Därför har vi fast pris på flytt- och hemstädning. Andra tjänster kan kräva en översyn av omfattningen innan du får ett pris. Vid återkommande städningar skriver vi gärna ett avtal. Om en kund lämnar rätt uppgifter eller vi gör ett hembesök, är det oftast lätt för oss att ge ett fast pris!




Kan man boka återkommande städhjälp?


Ja! Man kan boka varje, var annan eller var fjärde vecka. Har man längre tid mellan besöken ber vi kunder boka per tillfälle.




Vad är den minsta ytan man kan få hjälp med?


Vi debiterar minst 760 kr för ett städtillfälle efter rutavdraget, dvs vad kunden själv ska betala, för att täcka de fasta kostnader vi som företag måste betala för. Vid flyttstädning är den lägsta kostnaden 1600 kr efter rutavdraget.




Kan ni få bort rök och dålig lukt?


Ja! Vi har maskiner för att göra en luftsanering av lokaler, lägenheter, bilar mm. Kontakta oss gärna för mer information! Du kan få hyra en sådan maskin för 275 kr per dygn, inkl moms. Den är mycket effektiv och miljövänlig!





Betalning & Villkor

Vi vill hitta den bästa lösningen för just dig

Betalning och fakturering

Vi fakturerar gärna våra kunder efter utfört arbete så slipper vi hantera kontanter. Betalningsvillkor 10 dagar netto.

Företag upp till 30 dagar netto.

Avbokning

Vid avbokningar mindre än 24 timmar, kan halva kostnaden komma att debiteras kunden. Det är rimligt att dela på kostnaden eftersom vi måste betala lön enligt avtal till de anställda även om en kund avbokar. Däremot försöker vi hitta ersättningsjobb så att ni som kund ska slippa betala men det är inte alltid möjligt för oss att göra det.

Vår nöjd kund garanti

Vi lämnar alltid en kund nöjd, så långt det beror på oss!